Логотип – ПРАЙМХОЛОД
м.Київ, вул. Бориспільска, 9

Будівництво та реконструкція низькотемпературних складів від компанії «ПРАЙМХОЛОД»


Компанія «ПРАЙМХОЛОД» здійснює будівництво і реконструкцію як звичайних, так і низькотемпературних складів для зберігання широкого асортименту продукції. Холодильні низькотемпературні склади і камери працюють в температурних режимах від 0 ° С до -35 ° С. Ми гарантуємо високі технологічні параметри і підбір оптимальних промислових холодильних установок для будівництва складських приміщень.

Будується склад у термін від трьох до шести місяців. Будівництво складських комплексів обов'язково враховує, що саме зберігатиметься в ньому, обсяг товару і оптимальну температуру для зберігання. У камерах встановлюються повітроохолоджувачі, які забезпечують постійну рівномірну циркуляцію повітря всередині.

Споживачами складів-холодильників є виробники та постачальники продуктів харчування та напоїв, логістичні оператори і продуктові ритейлери. У нехарчовому секторі споживчого ринку можна виділити квіткові компанії, виробників і продавців хутряних виробів.

За товарною спеціалізацією і відповідним температурним режимам зберігання низькотемпературні склади діляться на такі типи:
- Склади глибокої заморозки – морозильники (температурний режим від -18 до -27 ° С для тривалого зберігання м'яса і риби або напівфабрикатів та морепродуктів);
- Склади гастрономії (від 0 до +5 ° С, в них зберігають молочні продукти, гастрономію, овочі, фрукти, а також охолоджені м'ясо і рибу);
- Овочесховища (від -1 до +4 ° С). Існують й інші варіанти – винні склади, камери для зберігання хутра, парфумерії, хімічної продукції.

Сучасні холодильні склади класифікуються:
Клас А + висота вантажного об’єму не менше 12м, площа забудови ділянки не більше 40%.
Клас А – висота до 12м; Клас В – висота до 10м; Клас С; Клас D – висота до 4м.

Залежно від номенклатури вантажів, які зберігаються, холодильні склади можуть бути універсального типу або спеціалізованими. Холодильні камери всередині складу в залежності від необхідного режиму зберігання поділяються на низькотемпературні (до -30 * С) - для тривалого зберігання заморожених вантажів, камери зберігання охолоджених вантажів (від -4 * С до +6 * С) і універсальні камери (-20 * С, 0 * С). Структура вантажної місткості і об'ємо-планувальні рішення холодильника повинні забезпечувати прогресивну технологію холодильної обробки та зберігання продукції, раціональні вантажопотоки в будівлі, високий рівень механізації вантажно-розвантажувальних робіт, сучасний комп'ютеризований облік вантажів при мінімальних витратах на обробку вантажів і холодильні потужності.

Сучасні холодильні склади неможливо собі уявити без стелажних систем для палетного зберігання, герметичних теплоізольованих воріт до камер. В'їзний отвір обов'язково обладнується повітряними завісами або високошвидкісними автоматичними шторами. Навантажувальні автомобільні платформи, як правило, будуються закритими, охолоджуваними, з перевантажувальним обладнанням для прийому вантажів. Це обладнання комплектується зрівнювальними платформами (доклевелери), герметизаторами прорізів (докшелтери) і захисними навісами (докхаус). Все це обладнання забезпечує високу швидкість вантажних робіт і мінімізує втрати холоду, тим самим знижуючи витрати на зберігання продукції.

Важливим фактором при проектуванні холодильних складів є вибір несучих конструкцій та ізоляційних матеріалів. Як правило, нові споруджувані холодильні склади складатимуться з металоконструкцій, що швидко монтуються, стінами та стелею в яких служать сендвіч-панелі з різними наповнювачами (пінополіуретан, мінвата, пінопласт). Вибір типу і товщини наповнювача визначається проектувальником в залежності від характеру вантажів, які зберігаються, температурних режимів і вимог за пожежними та санітарно-гігієнічними умовами.


Підлоги холодильних складів мають багатошарову конструкцію, що включає в себе ізоляцію тепла і вологи з сучасних матеріалів, таких як полістирол і поліуретан різної щільності, в залежності від навантаження на підлогу. Якщо холодильник будується на рухливих ґрунтах, обов'язковим є захист ґрунтів від промерзання, для запобігання деформації підлог і будівельних конструкцій. Система захисту ґрунтів, як правило, забезпечується одним з трьох варіантів: пристроєм підпілля, що продувається, з відривом підлоги холодильника на висоту 1-1,5 м; монтаж системи електрообігріву по всій площі охолоджуваних приміщень; розміщення під підлогами холодильника гідравлічної системи з пластикових труб з циркуляцією розчину етиленгліколю, який нагрівається, нагрів теплоносія здійснюється відбором частини теплоти конденсації від холодильної машини, обладнаної теплообмінником – передконденсатором – такий метод є найбільш вигідним, адже відсутні додаткові витрати на електроенергію та будівельні конструкції.


Системи охолодження холодильних складів

Систему охолодження вибирають на підставі техніко-економічного аналізу і зіставлення різних систем за розмірами капітальних і експлуатаційних витрат, за умови досягнення необхідних режимів зберігання.

Загалом вибір складається з системи з безпосереднім охолодженням холодильним агентом і системи з проміжним холодоносієм (вода, розсіл, етиленгліколь, фрізіум та ін.) Перевагою систем з холодоносієм є багаторазове зниження кількості дорогого холодильного агента – фреону, або небезпечного аміаку, який заправляється в систему. До недоліків систем з проміжним холодоносієм слід віднести більшу витрату електроенергії (до 24%), яка витрачається на переміщення холодоносія, і більш низьку температуру кипіння холодоагенту.

Системи з безпосереднім кипінням холодильного агента для сучасних холодильних складів комплектуються, як правило, внутрішніми камерними охолоджувачами повітря, які забезпечують рівномірний розподіл охолоджуваного повітря всередині об'єму камери і мають незначну ємність холодильного агента, який циркулює через них. До недоліків повітряного способу охолодження відноситься необхідність частого відтавання камерних приладів (ВО) та пов'язані з цим енергетичні витрати, а також стрибок температури всередині камери в період відтавання. Системи з безпосереднім кипінням можуть бути насосними або безнасосними (переміщення холодильного агента забезпечується тиском конденсації). Насосні схеми застосовуються у великих розгалужених холодильних станціях.

Холодильні установки з застосуванням проміжного холодоносія можуть забезпечувати необхідні температури в камерах у такому самому діапазоні, як і установки з безпосереднім кипінням. Основна перевага таких установок – невелика місткість холодильного агента, який заправляється, що особливо актуально при використанні аміаку, і, відповідно, забезпечується зниження витрат на первинну заправку або подальшу дозаправку холодильним агентом (фреон, аміак, СО2). Зниження ємності холодильного агента також гарантує безпеку експлуатації. Недоліком систем з проміжним холодоносієм є так само збільшення капітальних витрат на додаткове обладнання.

Новітньої тенденцією в проектуванні і будівництві складів стало застосування вуглекислого газу (СО2) в якості холодильного агента замість дорогих фреонів (вартість СО2 в десятки разів нижче). Вуглекислота відноситься до природних речовин, і не руйнує озоновий шар, на відміну від фреону, застосування якого обмежується Кіотським протоколом. Для цих цілей провідними європейськими виробниками розроблені компресори та компоненти холодильних систем, що працюють на СО2. Роботу холодильної установки з СО2 відрізняє високий ККД, вищий ніж у фреонових і аміачних в низькотемпературному діапазоні. Установки з СО2 принципово використовують субкритичні або транскритичні цикли і, відповідно, каскадну або одноступінчасту схему. До складності застосування СО2 в холодильних станціях відносяться підвищені вимоги до матеріалів і якості виконання монтажних робіт, через високі робочі тиски у системі та небезпеку розвитку аварійних тисків – до 70 атмосфер. Одночасно з цим холодильні станції для роботи на СО2 відрізняє компактність і значно менша матеріаломісткість.
У невеликих холодильних складах ємністю до 2000 т, рекомендується застосування локальних фреонових холодильних машин, що працюють в автоматичному режимі, цим забезпечується простота експлуатації і менша вразливість від втрати продукції у разі аварійного витоку холодильного агента.
index.php?option=com_content&view=article&catid=10&id=25 "ПРАЙМХОЛОД" -
багатофункціональне підприємство,
що реалізує найбільші проекти з комплексного оснащення
системами холодопостачання

Залиште заявку на продукцію
або послуги, що Вас цікавить.
Ми обов'язково з Вами зв'яжемося.

Компанія "ПРАЙМХОЛОД" виконує
проектування, будівництво та
реконструкцію складських
низькотемпературних приміщень.
Підбір оптимального оснащення.

© 2018 PRIMEHOLOD. Всі права захищені